روغن زالو چیست؟
روغن زالو در حقیقت عصاره بزاق زالو  و چند روغن گیاهی موثر می باشد. ماده ای در بزاق زالو وجود دارد به نام (mps) که این ماده سیالیت خون را در محیط مورد نظر افزایش می دهد؛ بازسازی بافت را از طریق افزایش کلاژن و الاستین در لایه ی میانی ارتقاء می بخشد؛ ظرفیت مرطوب سازی پوست را با افزایش اسید Hyaluronic بهبود می بخشد و  جذب کبود شدگی را بیشتر می کند، تورم و التهاب را کاهش می دهد.
به زبان ساده ام پی اس موجود در بزاق زالو ماده ای است که پوست انسان برای بازسازی و بهبود به آن نیاز دارد و موجب حجم دهی در بافت هایی از پوست می شود که استعداد بیشتری برای این منظور دارند، مانند صورت، لب، سینه، و... ضمن اینکه تاثیر بسیار خوبی در افزایش حجم عضلات ورزشکارانی دارد که به بدنسازی مشغولند.


طول درمان:
حداقل دو تا سه ماه می بایست یکی  به صورت مرتب، روزانه دو نوبت به موضع مورد نظرتان به خوبی مالش دهید.

میزان لازم:
برای لب طی مدت درمان به 60 میلی گرم نیاز دارید.
برای صورت به 100میلی گرم نیاز دارید.
برای سینه  به 120 میلی گرم نیاز دارید.
برای باسن  به 240 میلی گرم نیاز دارید.
برای (آقایان) به 120 میلی گرم نیازدارید.

روش مصرف:
نحوه مصرف روغن به صورت تفصیلی در بروشورموجود در بسته بندی‏ آمده است. اما به صورت کلی می بایست روزانه دو مرتبه بر روی موضع ماساژ داده شود تا کاملا جذب شود. و بعد از یک ساعت حتما با آب ولرم موضع را شستشو داد.

موارد مصرف:
حجم دهنده اعضای بدن( خانم ها و آقایان)، افزایش حجم عضلات ورزشکاران، به خصوص بدنسازان، موثر در رفع رگ به رگ شدگی، از بهترین روغن ها برای ماساژ، جوانسازی پوست، از بین بردن لک ها و شفافیت پوست و...

 

جهت دریافت روغن زالو اصل به همراه آموزش نحوه ماساژ مخصوص حجم دهی به آدرس تلگرامی  https://telegram.me/zohoorleech   مراجه کنید.

همچنین میتوانید کلمه زالو را به شماره 10008590 ارسال کنید