نحوه زالو انداختن: زالو انداختن از جمله روشهایی برای درمان بسیاری از بیماری هاست که نه تنها در ایران بلکه در جهان نیز قدمت زیادی دارد و هم اکنون پزشکان زیادی از زالودرمانی برای بیماری ها استفاده می کنند. جالب است بدانید که اوضاع زالودرمانی و همچنین خریدو فروش زالو نیز در اروپا و آمریکا بهتر است و قیمت خرید زالو و همینطور قیمت فروش زالو در کشورهای دیگر از ایران بیشتر است. با اینکه ایرانی ها جزء اولین افرادی بودند که از زالودرمانی استفاده می کردند. در حالی که با زالودرمانی بسیاری از بیماری ها مداوا می شوند اما با درست عمل نکردن در هنگام زالوانداختن نه تنها نتایج خوبی نمیگیریم بلکه باعث صدماتی نیز می شود. بنابراین در این مقاله نحوه زالوانداختن شرح داده شده است تا راهنمای اشخاصی باشد که قصد زالودرمانی دارند.بهترین زمان برای زالوانداختن اوایل فصل بهار می باشد و در این زمان نتیجه ی بهتری حاصل می شود. ولی زالودرمانی در تابستان و فصول گرم خیلی توصیه نمی شود زیرا در این فصل زالوها به علت دمای بالای محیط خیلی سرحال نیستند و تمایل به گزش ندارند.

نحوه زالو انداختن

ابتدا برای احتیاط بیشتر مخصوصا برای افرادی که تجربه زیادی در زالودرمانی ندارند توصیه می شود دستکش یک بار مصرف دست کنند. زالو را در دستتان بگیرید و سر زالو را روی محل مورد نظر قرار دهید و انگشت اشاره یا شصت را جلوی سر زالو قرار دهید تا زالو را تحریک به گزش محل مورد نظر کنید. روش دیگر این است که می توانید زالو را روی یک دستمال تمیز و یا گاز استریل قرار دهید و دستمال را برگردانید تا زالوها روی موضع قرار بگیرند.

قبل از زالودرمانی نیز دقت کنید که پوست محلی که زالو را می خواهید روی آن قرار دهید نرم باشد و برای این کار می تواند نیم ساعت پوست را در آن ولرم قرار دهید. پوست خشک مانع تحریک زالو ها می شود.

 

جهت کسب اطلاعت بیشتر به آدرس کانال ما https://telegram.me/zohoorleech  مراجعه کنید

همچنین میتوانید کلمه زالو را به شماره 10008590 ارسال کنید