لازم به توضیح است کلیه موارد ذکر شده در مطالب درمانی زیر فقط و فقط باید زیر نظر پزشک متخصص طب سنتی انجام گیرد و از انجام خود درمانی یا مراجعه به افرادی که پزشک نیستند جدا خودداری کنید

تجارب و تحقیقات علمی نشان داده است در سکته مغزی به دلیل نرسیدن خون به مغز بدن بیمار به صورت فلج یک طرفه و رعشه و لرزش دست ها و پاها و ضعف مغز در فرد ظاهر می شود.که می توان با زالودرمانی حال فرد را بهبود بخشید.

در سکته مغزی به دلیل اینکه سلولهای مغز بیشتر از غذا به اکسیژن نیاز دارند، از دست ندادن زمان خیلی مهم است، قبل از هر اقدامی و در کمال خونسردی باید زالو تهیه کرد و پشت گوش بیمار انداخت.

چنانچه سکته مغزی رخ داده بلافاصله باید پشت هر گوش ۱۰ عدد زالو بیاندازیم و هر چه زودتر بهتر، که بلا فاصله پس از زالو انداختن بیمار به طور معجزه آسایی پس از نیم ساعت به حالت عادی خود برمی گردد و بی حسی اندام ها از میان خواهد رفت و پس ازساعاتی قادر به سخن گفتن می باشد. پس از رد کردن خطر باید تحت نظر متخصص باشد.

شما عزیزان می توانید کلیه مطالب مربوط به مراحل پرورش زالو را از کانال طب سنتی ظهور به آدرس https://telegram.me/zohoorleech

دریافت کنید