زالو انداختن پشت گوش ها برای درمان بیماری ها یک روش متداول در طب سنتی است. گوش انسان ممکن است دچار مشکلات متعددی بشود که بیشتر این مشکلات با خواص زالودرمانی قابل معالجه هستند.

عفونت کردن گوش میانی (اوتیت میانی) و از بین رفتن تدریجی شنوایی بر اثر سن زیاد (پیر گوشی) و یا عوامل محیطی که ممکن است باعث از بین رفتن موقت و یا دائم شنوایی بشوند بیشترین مشکلات گوشی را شامل می شوند.

معمولا عفونت کردن گوش ها دو علت عمده دارد.

علت اول بر اثر اختلال در عروق و رگ های خون رسان به گوش ها است.

علت دوم ایجاد ضعف در سیستم ایمنی بدن می باشد که موجب از بین رفتن تدریجی شنوایی می شود.

البته علل ناشناخته دیگری نیز می تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی را در گوش ها بشوند.

یکی از شایع ترین مشکلات گوش، وزوز کردن گوش و یا همان زنگ زدن گوش است که ممکن است بر اثر وجود عفونت در گوش و یا قرار گرفتن در معرض اصوات شدید و ناگهانی باشد و یا اینکه از آثار جانبی سرماخوردگی و یا جمع شدن مایعات در پشت پرده های گوش و فشار آوردن به پرده گوش باشد.

این مشکلات به سادگی با زالو انداختن پشت گوش ها برای درمان بیماری ها معالجه خواهد شد.

زالوی طبی سبز با دارو های منحصر بفردی که در بزاق خود دارد این مشکلات را مرتفع می کند.

در این ترکیبات دارویی، یک آنزیم به نام هیالورونیداز وجود دارد که یک آنتی بیوتیک بسیار قدرتمند است و عفونت ها را به سرعت از خون پاک می کند و کانون های ایجاد عفونت را در بدن می خشکاند و از بین می برد.

دو هورمون هپارین و هیرودین نیز خون را کاملا رقیق می کنند و گردش خون در رگ ها را به بهترین شکل ممکن در می آورند.

هورمون هیستامین که باعث گشادتر شدن رگ ها و عروق بدن می گردد و رسوبات جدار رگ ها و عفونت ها را از سطح آن ها پاک می کند باعث از بین رفتن آثار بیماری ها می گردد.

شما عزیزان می توانید کلیه مطالب مربوط به مراحل پرورش زالو را از کانال طب سنتی ظهور به آدرس https://telegram.me/zohoorleech

دریافت کنید