پژوهش های متعددی مبتنی بر اثرات درمانی زالو در علاج بیماریهای مختلف از بیماریهای قلبی و عروقی گرفته تا پوست و اعصاب و دستگاه حرکتی، انجام شده که عمده ی این پژوهش ها با توجه به پیشینه زالو درمانی، در مجلات انگلستان،آلمان، روسیه، آمریکا، فرانسه و اخیرا کشورهای اروپای شرقی به چاپ رسیده است.  

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀


جهت کسب اطلاعات از نحوه و زمان کلاس های آموزش پرورش زالو و دریافت کارت ویزیت الکترونیک میتوانید 


کلمه زالو را به شماره 10008590پیامک کنید


آدرس کانال مرکز زالو ظهور:www.telegram.me/zohoorleech


گستره اثر بخشی "زالو درمانی" در درمان بیماریهای مختلف به اندازه ای وسیع است که کمتر عارضه یا بیماری را میتوان نام برد که در آن "زالو درمانی" بطور مستقیم یا به عنوان مکمل راه گشا نبوده باشد. مسلما خواص بی نظیر نهفته در بزاق زالو که در رفع گرفتگی ها، انسدادها و رفع درد دخالت دارند یکی از عوامل اصلی این خواص می باشد. 

🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃


خون اکسیژن و مواد غذایی را به اعضاء و بافتهای بدن می رساند و دی اکسید کربن و مواد دفعی و زائد را از اندام بر می دارد. 

بنابراین قطع یا کاهش خون رسانی به هر عضوی از بدن به معنی تجمع مواد سمّی در آن عضو و نرسیدن اکسیژن به آنها می باشد. در موارد مزمن این کاهش جریان خون به بافت ها منجر به اختلال در کارایی آن عضو خواهد شد و با کبودی و رنگ پریدگی عضو و با علائم درد همراه خواهد بود. ولی در موارد شدید و حاد که اغلب در بافت های آسیب دیده افراد دیابتی و یا پیوند اعضاء و بیماریهای متابولیسمی رخ می دهد عدم رسیدن خون به اندام موجب نکروز و قانگاریا و حتی به قطع عضو خواهد انجامید.  

در شرایطی که خون به بافت نمی رسد چگونه می توان دارو یا آنتی بیوتیک را به محل آسیب دیده رساند و مانع از تخریب بافت شد. 

پاسخ منفی است و رساندن دارو به بافت از طریق خون ممکن نیست و تا مسیر خون رسانی به وضع نرمال برنگردد هیچ راه درمانی کارایی لازم را نخواهد داشت. 

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀


اما آنچه که ابزاری به نام زالو در این موارد انجام می دهد با یک فرآیند کاملا ساده قابل توضیح است. 

زالو با مکش، خون را به سمت بافت آسیب دیده می کشاند. 

ولی از آنجا که ممکن است مسیر خون رسانی به بافت با عفونت و یا لخته مسدود شده باشد و یا رگها و مویرگها به دلیل تجمع چربی یا قند در بیمار تخریب و تنگ شده باشد راهکار چیست؟ 

مواد گشاد کننده عروق و باز کننده انواع لخته ها در بزاق زالو و جود دارد و به بافت تزریق می شود تا این مسیر باز شود. 

بنابراین بطور ساده زالو خون را با جریانی مناسب به بافت آسیب دیده یا بافتی که کارایی لازم را ندارد می کشاند. 

خون علاوه بر رساندن اکسیژن و مواد غذایی به بافت آسیب دیده، بوسیله ی سلول های ایمنی، عوامل عفونی و مواد زائد را از بافت حذف کرده و بافت به وضعیت نرمال خود باز می گردد.


🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃


و این چنین است که زالو اثر بخش گشته و به صفاتی مثل معجزه گر و جراح کوچک معروف می شود.